Tuesday 14 November 2017

Cms forex review


Oprogramowanie transakcyjne Pobierz VT Tradertrade 2.0 UWAGA: Dla kont otwartych przy pomocy FOREX (wszystkie rachunki na żywo lub Demo otwarte przed 30 listopada 2017 r.) Pobierz następującą wersję: Wymagania systemowe Microsoft XPVista (lub nowszy) Procesor Intelreg CoreTM 2 Duo e4300 1,80 GHz (lub odpowiednik procesora) 1,0 gigabajt RAM 200 megabajtów wolnego miejsca na dysku twardym Internet Explorer 5.0 (lub nowszy) Monitor obsługujący 1024x768 z głębią koloru 32 bitów Szybkie łącze internetowe (szerokopasmowe), takie jak DSL lub modem kablowy ma zasadnicze znaczenie dla handlu walutami internetowymi UWAGA: Dla kont otwartych przy pomocy FOREX (wszystkie rachunki na żywo lub Demo otwarte przed 30 listopada 2017 r.) pobierz następującą wersję: Nowe akta demo skorzystaj z poniższego linku. Pobierz instrukcje Po co pobierać VT Tradertrade 2.0 VT Tradertrade 2.0 zapewnia całą analizę techniczną, narzędzia Forex i personalizację, której szukasz. Zapakowany w świetnie wyglądający, łatwy w użyciu interfejs, VT Trader jest najlepszą platformą dla początkujących i zaawansowanych handlowców. Pobierz VT Trader 2.0 teraz, aby przekonać się samemu. Jedna z najbardziej funkcjonalnych platform na rynku, VT Trader zawiera ponad 110 wskaźników analizy technicznej, pozwala na handel bezpośrednio na wykresach i zawiera wiele innych kluczowych funkcji. Inwestorzy na rynku forex uwielbiają VT Trader. Jedna z najbardziej funkcjonalnych platform na rynku, VT Trader zawiera ponad 110 wskaźników analizy technicznej, pozwala na handel bezpośrednio na wykresach i zawiera wiele innych kluczowych funkcji. Inwestorzy na rynku forex uwielbiają VT Trader. Oto, co mówią o tym: Wykorzystaj potęgę handlu bezpośrednio na wykresie z VT Tradertrade Platforma VT Tradertrade, pierwsza platforma tego typu, umożliwiająca inwestorom lokowanie i monitorowanie transakcji bezpośrednio na wykresie, nadal jest liderem branży w dziedzinie innowacji . Oprócz dziesiątek wstępnie zaprogramowanych wskaźników technicznych i kilku ustawień układu, VT Tradertrade oferuje praktycznie nieograniczoną personalizację, umożliwiając handlowcom programowanie własnych wskaźników, tworzenie zautomatyzowanych systemów handlu i wiele innych. Jeśli chcesz wypróbować oprogramowanie VT Tradertrade za darmo, możesz otrzymać nazwę użytkownika i hasło demo, logując się do konta transakcyjnego forex. Oświadczenie o ryzyku: Handel online forex wiąże się z dużym ryzykiem dla twojego kapitału i możesz stracić całą swoją inwestycję. Spekuluj tylko pieniędzmi, na których utratę możesz sobie pozwolić. Transakcje na rynku Forex mogą nie być odpowiednie dla wszystkich inwestorów, dlatego upewnij się, że w pełni rozumiesz związane z nimi ryzyko i w razie potrzeby zasięgnij niezależnej porady. Cmsfx Recenzja Odwiedź stronę Dostaję wiadomość e-mail od CMSFX (zakładam, że na pewnym etapie prawdopodobnie wypróbowałem ich wersję demo, stąd mój adres e-mail) stwierdzając, że właśnie otworzyli funkcję Micro Account, a jeśli złożę wniosek przed końcem czerwca, otrzymam 50 kont za darmo bez potrzeby wpłacania depozytu. Myślę, że to jest fajne. Mogę zbudować 50 na użyteczną kwotę i jeśli w końcu będą ok, jako brokerzy, być może na późniejszym etapie otworzą standardowe konto. Dostaję wiadomość e-mail z odpowiedzią po aplikacji, która podaje następujące informacje. 1. Prześlij kopię swojego dokumentu tożsamości ze zdjęciem wydanego przez rząd (chyba że posiadasz autoryzację CMS Forex do przeprowadzenia kontroli kredytowej). Wszyscy wnioskodawcy muszą przedłożyć kopię swojego dokumentu tożsamości ze zdjęciem, takiego jak paszport lub prawo jazdy, wraz z wnioskiem o konto. Jeśli twój rząd wydał dokument tożsamości, nie potwierdza adresu zamieszkania wskazanego we wniosku, prześlij również rachunek za media (gaz, telefon, telewizja kablowa) lub wyciąg bankowy jako dowód zamieszkania. Więc idę do adresu URL wymienionego w e-mailu, gdzie mogę przesłać moje dokumenty. Ponieważ dokument tożsamości mojego kraju nie ma adresu zamieszkania, muszę przesłać 2 dokumenty. Jednak na stronie wydaje się, że istnieje tylko opcja przesłania 1 dokumentu. Więc idę do działu obsługi klienta na czacie, aby dowiedzieć się, w jaki sposób mogę przesłać oba dokumenty. Rozmawiam z osobą o imieniu Lee. Mówi mi, że mogę przesłać oba pliki w tej samej witrynie po kliknięciu opcji przesyłania, ale po zakończeniu czatu stwierdzam, że do potwierdzenia adresu wymagany jest rachunek za media lub wyciąg bankowy, a NIE dokument poświadczony (właśnie to mam). Kiedy to zauważyłem, już się pożegnałem i czat był zamknięty. Aby wyjaśnić czyjeś oświadczenie Leesa oznaczało, że TYLKO rachunki za media lub wyciągi bankowe były do ​​zaakceptowania, wszedłem na nowy czat z osobą o imieniu Kevin. Kevin powiedział mi, że mój dokument rządowy, który jest certyfikowany przez komisarza przysiąg, jest nieważny, ponieważ nie może być starszy niż 30 dni. Kevin stwierdził również, że mam do zaoferowania kopię wyciągu bankowego, aby udowodnić, że mam rachunek bankowy. (Tak jak w przypadku przelewu pieniędzy na lub z niego nie stanowi dowodu). Tak więc istnieją już 2 rozbieżności między stwierdzonym słowem zapisanym na stronie i w e-mailu (jak wklejone powyżej) a fachową pomocą z działu pomocy technicznej. Nigdzie nie wskazuje okresu na potwierdzenie adresu na stronie lub w e-mailu. Nigdzie nie stwierdza się, że trzeba mieć rachunek za media i wyciąg z rachunku bankowego. (Tak twierdzi Kevin.) Powiedziałem Kevinowi, że mieszkam w wiejskiej części Południowej Afryki i że nasza elektryczność odbywa się za pośrednictwem systemu kart przedpłaconych. Oznacza to, że jedyną dostępną dokumentacją jest to, że kiedy doładowuję, moja wartość karty jest paragonem kasowym. W mojej okolicy nie ma żadnych linii telefonicznych, a mój telefon komórkowy jest również w systemie kart przedpłaconych. Moje konto bankowe jest przechowywane w oddziale znajdującym się w odległości 1000 mil od miejsca, w którym aktualnie się zatrzymuję, a ja (z wyboru, ponieważ nie istnieje poczta, w której mieszkam) zdecydowałem się nie otrzymywać wysłanych wyciągów bankowych. Pamiętaj, że sekcja dokumentu wklejona powyżej wymienia wyciąg z rachunku bankowego jako środka dowodzenia adresu, a nie dlatego, że Kevin nalegał, że muszę złożyć oświadczenie jako dowód, że mam konto bankowe. Poprosiłem więc Kevina, aby jasno stwierdził, że CMS akceptuje rachunek za media lub wyciągi bankowe, ale dokument rządowy potwierdzony przez komisarza przysięgi, który, jak wspomniałem Kevinowi, oznacza, że ​​gdybym skłamał pod moim przysięgą pod moim adresem, mógłbym zostać aresztowany i pójść do więzienia za krzywoprzysięstwo, nie może być starsze niż 30 dni. Pamiętaj również, że mój dokument tożsamości został wydany w 2003 roku. Jeśli mój kraj DID podał adres zamieszkania w dokumencie tożsamości, identyfikator byłby ważny. Skończyłem rozmowę z Kevinem stwierdzając, że jestem całkiem zadowolony z tego, że NIE otworzę konta z CMS i ich darmowym 50 micro kontem, a ja zostanę z moimi 2 maklerami, MB Trading i GoMarketsAus, którzy akceptują certyfikowane dokumenty jako dowód. Niestety, nie jestem w stanie wycinać z nimi dwóch czatów, ponieważ nie wysyłają one transkrypcji tekstu. Nie powiem, że to oszustwo, ale jeśli o mnie chodzi, powinna pojawić się opcja ZERO dla opinii, którą wybrałbym. Recenzje CMS - Recenzja pipsaway, 31 sierpnia 2007. Ocena 810 Żartujesz CMS ma najlepsze wykresy, ale prędzej czy później je zgarną. Jestem profesjonalnym brokerem z ponad 300 klientami, z których każdy, kto handlował z CMS został oszukany - niektórzy nawet stracili wszystko. Nie daj się zwieść, CMS jest nie tylko najgorszy, ale też najbardziej niebezpieczny dla tych, którzy dają prawdziwe pieniądze. - Oceniony przez RockJaw, 25 sierpnia 2007. Ocena 110 Najlepsze wykresy wokół, za darmo lub nie. Po prostu życzę, aby ktoś taki jak FXCM je wykupił i prowadził go w sposób odpowiedzialny. Wszystko, co FXCM ma do zaoferowania w formie wykresów do bani. Życzę, żeby się sprytniej. - Oceniony przez ok, 24 sierpnia 2007. Ocena 210 Bardzo dobra platforma, możliwość osobistych systemów transakcyjnych, usługa jest solidna, bez zmian rozchodzi się w wiadomościach. - Recenzent: Thomas, 14 czerwca 2007. Ocena 910

No comments:

Post a Comment